קבוצת תלמידים מתיכונים זיו ובויאר מירושלים, יחד עם קבוצת סטודנטים מהחוג לחשבונאות באוניברסיטה העברית בירושלים, שיקמו לאחרונה את מעיין עמינדב שבהרי ירושלים, בסיוע רשות העתיקות.
 
המדובר בפרויקט חינוכי שזכה בתחרות "חזון מגשים חלום" שערך השנה משרד רואי חשבון קוסט קסירר את גבאי, וכך זכה למימון: הסטודנטים הציעו לשקם את המעיין יחד עם תלמידי בתי ספר, ובכך להביא לידי ביטוי את הערכים התנדבות, תרומה לסביבה, וחינוך לאהבת הארץ.
 
המעיין שנבחר, עין עמינדב, שייך לרצף של שישה מעיינות המכונה 'ציר המעיינות'. מעיינות בירושלים נחצבו ונבנו לאורך התקופות, כבר מתקופת הברזל ועד ימינו. למצער, העבודה שמבצעים התלמידים והסטודנטים בסיוע המרכז החינוכי של רשות העתיקות בירושלים, כוללת את ניקוי וחפירת מערת הנביעה, שיקום הנקבה והבריכה. העבודות מתבצעות בזהירות ותוך הקפדה על כללי חפירה ארכיאולוגית, כדי שלא לפגוע באתר העתיק.
 
העבודה, החלה אחרי חג הסוכות, כאשר בכל יום מגיעה לעבוד במקום קבוצת תלמידים וסטודנטים. לעבודה מתלווים גם נציגים ממשרד רואי החשבון ומשפחת מוטעי, שהפרויקט נעשה לזכרו של בנם - אור נתן.
אור נתן מוטעי, השתתף ביולי האחרון כעובד משרד רואי החשבון בערב בו הוכרז על הפרויקט כזוכה בתחרות 'חזון מגשים חלום'. בדרך חזרה לביתו נהרג בתאונת אופנוע. חבריו לעבודה ומשפחתו פועלים יחד עם בני הנוער בשיתוף פעולה מרגש, לרווחת הציבור כולו.