פרויקט ייחודי ויוצא דופן יתקיים במהלך חול המועד פסח בחווה בתל אביב. הפרויקט בשיתוף עם רשות העתיקות מציע למשתתפים חוויה מרתקת המשלבת משחק מלכים קדום, סיפורו של המלך תות אנך עמון, הכרות עם מסתרי הכתב המצרי הקדום והתנסות מעשית במאהל חפירה ארכיאולוגית. לצד כל אלה יתארחו בחווה "דובה'לה וחברים" – הצגה בה יומחז סיפור יציאת מצרים באופן חינוכי ומשעשע בשילוב מסרים סביבתיים וחברתיים.
במסגרת המסע בזמן יוקם על ידי רשות העתיקות מתחם חפירות בו ניתן יהיה לגלות ממצאים שונים כגון חרסים, מטבעות ובין לבין גם ממתקים...הילדים יוזמנו לצאת להרפתקה בזמן, יצטיידו בכלים מיוחדים באמצעותם יחפרו וימצאו את שרידי הממלכה הקדומה. הפעילות תחשוף את הילדים לתרבות מצרים הקדומה על שפע הממצאים הארכיאולוגים השונים, סמלי המלוכה, הכתב המצרי, עולם האומנות ועוד.
בנוסף למתחם החפירות, ייהנו המבקרים בחווה ממספר תחנות פעילות ביניהן תחנת הכתב המצרי- הכרות עם מסתרי הכתב המצרי הקדום והתנסות בהכנת כרטוש מצרי בעיטורים שונים, תחנת "סדנת"- הכרת משחקי המלכים הקדומים במצרים, הכנת לוח משחק קדום והתנסות בו ותחנת תות אנך עמון- סיפורו של המלך תות אנך עמון שעלה לכס המלכות בגיל ילדות. הילדים יחשפו לסיפור גילוי קברו של המלך ויכינו העתק ממסכת המלך.
בנוסף לפעילות העוסקת במצרים העתיקה, יוכלו המבקרים בחווה ליהנות משלל פעילויות וביניהם הצגה מבית "דבל'ה" – סיפור ההגדה כפי שלא סופר מעולם, "המועדון של ג'פטו" – נגריית עץ לפעילות בניית להורים ולילדים ושעות סיפור, מתחמי יצירה, חפש את אפיקומן החווה ועוד.
הפעילויות יתקיימו במתחמים מוצלים בין התאריכים 20-25 באפריל.
שעות פתיחה 9:30 עד 15:30.
עלות הכניסה: 49 ש"ח לכרטיס ולתושבי תל אביב 44 ש"ח. מחיר כרטיס הכניסה כולל את כל הפעילות במתחם.
חניה חינם לרשות המבקרים בחווה ( 70 דונם של חוויות בטבע בלב תל-אביב)