בחפירות רשות העתיקות הנערכות בשלושה מתחמים שונים בטבריה נחשף קטע נוסף מאצטדיון טבריה המוזכר בכתבי יוסף בן מתתיהו. עפ"י בן מתתיהו זהו המקום בו ריכזו הרומאים אלפי יהודיים אשר נפלו בשבי לאחר הקרב הימי במגדל (בשנת  67  לספירה).
השרידים הנוספים שנחשפו מעידים על תהליכי התפתחות העיר במשך מאות שנים.
 
החפירות נערכות עפ"י בקשת עיריית טבריה ומינהל מקרקעי ישראל ובהתאם למדיניות רשות העתיקות לשימור עתיקות העיר.
בחפירות בחניון פלזה (ליד החומה העות'מאנית של העיר) - נמצאו שרידו של האצטדיון של טבריה מהמאה הראשונה לספירה אשר שימש לתחרויות אתלטיקה, למרוצי סוסים וכמקום לכינוס תושבי העיר במקרים מיוחדים. בכתבי יוסף בן מתתיהו מסופר כי לאחר הקרב הימי בין היהודים לרומאים ליד 'מגדל' רוכזו באצטדיון זה אלפי שבויים -  שמוינו על ידי הרומאים. חלקם הוצאו להורג והאחרים נמכרו לעבדות. בנוסף נמצאו שרידים מהתקופה המוסלמית הקדומה ועד לימנו. בין הממצאים שרידים מרשימים של בית מהתקופה העות'מאנית. כן נחשפו ממצאים הכוללים כלי חרס, זכוכית, חפצי מתכת ומטבעות.
בחפירות במתחם מד"א (מול מלון נהר הירדן) - נמצאו שכבות מהתקופה העות'מאנית, מהתקופה הצלבנית והממלוכית ומהתקופה המוסלמית הקדומה. בשטח זה נמצאו הצטברויות של סחף מהתקופה הרומית, ונראה כי בתקופה זו העיר שכנה גבוה יותר במדרון שממערב לעיר.
בחפירות בגן העיר (בשטח שמחוץ לחומות טבריה העתיקה) - נתגלתה שכונת מגורים מהתקופה העבאסית (המאות ה-9 - 10 לסה"נ). במקום נחשפו מבנים וחצרות ובהם בורות מדופנים. בתקופה זו הגיעה העיר לשיא התפשטותה.
מנהל החפירה מטעם רשות העתיקות, ד"ר משה הרטל, מסר כי "החפירה מרימה תרומה חשובה לקביעת תחומי העיר בתקופות השונות, וממצאיה יאפשרו תכנון ופיתוח של העיר תוך התחשבות בשרידי העתיקות שבה".  מהחפירות עולה כי לאחר רעידת האדמה שפקדה את העיר בשנת 749 לספירה העיר התפשטה צפונה.
 
מרשות העתיקות נמסר כי החפירות נועדו לתת תמונת מצב של השרידים העתיקים בעיר, ויאפשרו לרשות העתיקות למצוא את האיזון הנכון בין שימור מורשת העבר המפואר של העיר להמשך הבינוי והפיתוח.