שרידי ארמון הרודיאני מפואר נתגלו בחפירות שנערכו בשנת 2003, על שלוחה מצפון לאתר השומרוני הטוב, בסמוך לתוואי הדרך הרומית שהובילה מירושלים ליריחו. השלוחה משתפלת במתינות מצפון לדרום, ובמרכזה, נבנה מבנה רבוע בציר צפון – דרום, שגודלו 27X25 מ'. קירות המבנה השתמרו לגובה מועט, בעקבות שימוש באבני הבנייה במצודה הצלבנית ובחאן בתקופה הביזאנטית וחפירת תעלות על ידי צבאות שונים במאה העשרים.

 

המבנה, כולל חצר מרכזית וסביבה חדרים: חדר אחד במערב, שורת חדרים מצפון וממזרח ובית מרחץ באגף הדרומי. קירות רבים של המבנה קושטו בפרסקאות צבעוניים בגווני ירוק, שחור, אדום ולבן, הדומים מאד לפרסקאות שנתגלו במצדה. על הפאר הרב של המבנה מעידים גם חלקי סטוקו שנתגלו במהלך החפירה. מבית המרחץ באגף הדרומי נחשפו התנור, החדר החם שהיה מרוצף פסיפס בצבעי שחור ולבן והחדר הפושר שהיה מרוצף פסיפס לבן וקירותיו מעוטרים בפרסקו אדום. בית מרחץ זה דומה בתוכניתו לבית המרחץ שנתגלה בקיפרוס.

 

המבנה, המשיך להתקיים גם במאה הראשונה לסה"נ, ודומה כי נעשה בו שימוש גם במהלך המרד הגדול. הממצאים שנתגלו בחפירה כוללים שפע של כלי חרס וזכוכית, כלי אבן, תכשיטים, מטבעות רבים ואף אוסטרקון כתוב עברית המציין כנראה את השם "יהוסף".