חברת אלבטרוס צילומי אוויר - הצלם דובי טל והטייס מוני הרמתי, הוציאה לאור ספר חדש בשיתוף עם רשות העתיקות: Flights Into Biblical Archaeology המשלב צילומי אוויר וקרקע של האתרים יחד עם צילומי חפצים עתיקים ויצירות אמנות שטרם פורסמו ברבים, בשילוב טקסטים יחודיים שכתב הארכיאולוג שמעון גיבסון, פרופסור לארכיאולוגיה מאוניברסיטת צפון קרולינה, שבשרלוט.

 

הספר Flights into Biblical Archaeology הינו מסע בזמן אל עברה הססגוני של אדמת ארץ ישראל, מסע של אלפי שנות היסטוריה שכולו חוויה ויזואלית ועיונית

צילומי האוויר המרהיבים משתפים את הקורא בחוויה של חשיפת העבר ומגלים פרטים ומשמעויות הנעלמים מעין המתבונן מהקרקע. תוך כדי כך נפרסים גם סיפוריהם המיוחדים של אתרי הארכיאולוגיה הצופנים בחובם את מסתרי ההיסטוריה של הארץ.

מלבד ערכן המוסף האומנותי, התמונות מספקות מידע רב ומשמעותי אודות המתחמים הארכיאולוגיים והסביבה בתוכה הם ממוקמים. לצד כל אתר המוזכר בספר מופיעה מפה עם נקודה המציינת את מיקומו ומקנה לקורא התמצאות ביחס לאתר.

הספר אשר תוכנן ונערך ע"י דובי טל, הוא מעין אנציקלופדיה מקצועית מחד, ואלבום צילומים בעל מאפיינים פופולאריים ו"ידידותיים" לקורא מאידך, מיועד לקהל הרחב והינו נכס ראוי הן עבור חובבי צילום אומנותי, הן עבור חוקרים ואנשי מקצוע והן עבור מטיילים ושוחרי ידע באשר הם.

256 עמודים.
מחיר 160 ₪

 

לרכישה באתר האינטרנט של רשות העתיקות או בטלפון 02-6204611 (לרוכשים באמצעות אתר האינטרנט תינתן 5% הנחה)

02-6204611