Israel Antiquities Authority
נגישות

משרד הדוברת


דוברת רשות העתיקות – יוֹלי שוורץ

 

טלפון: 02-6204690

 פקס' - 02-6287492

 

דוא"ל - dovrut@israntique.org.il

 

כתובת: ת.ד 586 ירושלים, מיקוד 91004

משימתו העיקרית של משרד הדוברות היא להציג את מדיניות הארגון באמצעות כלי התקשורת השונים, תוך שמירה על האינטרסים, העמדות ועקרונות הפעולה של המוסד בהתאם לחוק העתיקות. משימות נוספות שבהן מטפל המשרד קשורות בפילוח קהל-יעד ספציפי, למשל, שיפור תדמית הארגון, הגברת מודעות לנושא מסוים, הכרת פעולות הארגון וקידום האינטרסים של הארגון.

דוברת רשות העתיקות מטפלת במכלול הדוברות של המוסד על אגפיו השונים. היא מפרסמת ברציפות מידע לעיתונות על פעילויות הארגון ועל עמדותיו המקצועיות, וכן היא מדווחת על חפירות וממצאים חדשים, על פעולות אכיפה נגד שודדי עתיקות ועל מקרים של הרס אתרים. המידע מועבר לתקשורת הכללית ולעיתונות בשפות שונות.

הדוברת יוזמת ומקיימת קשר שוטף עם נציגי התקשורת, מארגנת מסיבות עיתונאים וסיורי כתבים ומנסחת תגובות רשמיות לפרסומים בתקשורת אודות רשות העתיקות.  הדוברת גם משיבה לפניות ולשאילתות של כתבים במגוון רחב של נושאים הקשורים לעבודת רשות העתיקות

הדוברת מקיימת קשר רציף עם מנהל רשות העתיקות ומייעצת לו ולמנהלי היחידות השונים בכל הקשור לענייני תקשורת. המידע לאמצעי התקשורת (עיתונות כתובה, רדיו, טלוויזיה) מועבר אך ורק באמצעות דוברת הרשות ו/או מי שהוסמך על ידה. כל פנייה מהתקשורת לראיון עם עובדי רשות העתיקות חייבת באישור מראש ותיאום עם הדוברת. כמו כן, דוברת הרשות מטפלת בכל הפניות לקבלת שירותים מהרשות, כגון הסרטה לצרכים מסחריים ו/או לצרכים הסברתיים.


מאמרים נוספים ...